taman rimba penang!

Saturday, March 26, 2011

berkelah di pantai yang indah, bermacam acara digubah, bermainlah berkawan2, bermandi bersukaan. lalalaa.. teringat aku ngan lagu time subjek muzik masa sekolah rendah dulu. sebenaqnya nak citer pasal aku pi picnic dengan kawan2 tempat keje aku nih. taman rimba dekat teluk bahang (ke arah batu feringgi). kat penang ni payah sikit nak carik sungai. balek2 pantai je. tapi disebabkan kami tamaw sunburn, kami semua memilih untuk picnic kat sungai je. (cewah)

okey jugak la taman rimba nih. ada macam2 la. boleh gak wat camping2 ke kem bina diri ke. malam2 boleh wat bbq jugak. tengok la tuh kami cam bersungguh2 sangat jek main volleyball ayaq tuh. ni la yang dipanggil kolam 1malaysia! semua ada. hehe..

3 comments:

Putera Katak said...

aku praktikal penang dulu x penah tau pon ade benda nih...haishhh rugi rugi...

Nava.K said...

Awesome waterfall, been here a couple of times, enjoyed dipping in the water.

zac zirwan said...

putera katak: takpe2 nanti mai penang mandi kat cni..best2!

nava k: hehe..so nice rite..

Post a Comment