deko bilik..surppprrriiiiseee!!

Sunday, March 13, 2011

memandangkan weekend kali ni cuaca yang asek hujan, so aku pon malas sangat la nak kuar. mood weekend untuk men'deko2' bilik. lagi pon lame sangat da aku tak kemas bilik aku nih. masok bilik cuma untuk tido and maen intenet jek. pemalas jugak aku nih. so setelah berkira2 dan memerah otak camne nak kemas (time ni rasa diri macam eric deko) , aku pon memulakan la langkah2 mem'vacuum', menyapu, mengelap, menolak almari, menyambung2 wire, tido, pastu bangun sambung balek kemas, buang sampah2 yang tak gune lagi da.

finally, aku pon bukak pintu bilik aku..and cakap sendiri kat diri aku..suurrrrpppprriissseeee!!

computer corner kat tepi tingkap, so luas mata memandang. nak tengok movie ramai2 pon boleh! graffiti kat dinding tu yang mahai tuh.

gitar kesayangan kat sebelah cokes corner. cokes collection aku setakat ni da almost 100 items da all over de world. yang aku paling sayang from macca, siap tulis ngan hurup jawi lagi. later kalau aku rajin aku update pasal collection aku ni orait.

finishing, set mekap (barang2 penjagaan diri ler tuh) letak dekat tepi pintu, so senang every time nak kuar bilik boleh check dulu ensem ke tak. hehe.. atas pintu tuh buat ala2 macam kat kedai levis ler kononnye.

so amacam cantik tak??

4 comments:

Nava K said...

yr bedroom and the placing the computer near the window looks great, great idea.

Anis Zahorin said...

corak kat dinding tak tahan~~wahaha..

famon said...

aku rs, mungkin aku bole ks prtolongn kt grafiti wall ko 2 zaki..

sare said...

kırşehir
karabük
adıyaman
niğde
ordu
LOYP8

Post a Comment