my birthday present

Wednesday, March 23, 2011

besday aku 8hb. tapi nape aku dapat present lambat. isk nak kena nih. tapi nasib baek dapat bende yang memang aku betol2 tengah nak. jeng jeng jeng.. its a keyboard!! thanks to my kekaseh hati. hehe.. takpe la lambat pon. asalkan dapat benda yang aku suke.
so lepas ni kalau aku lambat2 sikit update blog tuh, maknenye aku tengah dok berkarya la tuh. mana taw pasnih boleh jadi komposer. pastuh jadi juri, jadi pengkritik. adeyh jaoh da berangan ni. lagu first yang aku belajar main is 'sedetik lebih' by anuar zain which is OST hikayat merong mahawangsa. ambik masa satu hari jugak nak try chords tuh. mane tak nye, belaja dengan youtube jek. rasenye pasnih teringin jugak la nak ambik class music sket.

guitar and keyboard dah ade. next nak drum set pulak! (next besday eik syg..heee)


1 comments:

Post a Comment