soar into the sun - korean movie

Tuesday, November 13, 2012



Tuutt tuutt... Tuutt tuutt.. (bunyi sms masok)

 " weh jom tengok wayang citer 'soar to the sun'. citer korea perang2 " -jazz-

" sat aku tengok trailer dia dulu menarek ke tak " -aku reply-

 
 waa.. ok2 macam best..jom!! sekali sekala kena ubah angin jugak, asek dok tengok hollywood nye citer jer buhsan jugak kan.

peperangan pon bermula....tuumm tammm tumm taammm!! (bunyi bom)
terpaku tengok awek korea nih...
lebih kurang 2jam, citer pon abes. kesimpulannya citer ni penoh dengan aksi2 yang mendebarkan. terpikir biler la pengarah malaysia nak wat citer yang gunakan askar2 kiter ngan senjata2 yg hebat gitu. udah2 ler tu filem aksi kereta dan gengster. kasi aksi2 di udara pulak. terbang2 kt klcc..baru perghh!!

0 comments:

Post a Comment